Take over Ploiesti

Da, stiu, n-am mai scris de mult... Mustrati-ma, injurati-ma, dar iertati-ma :)

Asadar imi facusem deja debutul la microfon, la PRO FM Bucuresti si "dam cu vorbe-n populatie" de ceva vreme. Totusi, la Ploiesti, lucrurile stagnau. Eram tot la Productie... Intre timp, PRO FM Ploiesti a lansase prima emisie locala: buletinul de stiri locale. Se pregatea si prima emisiune, insa stiti vorba aia - "nu e pentru cine se pregateste"... Isi facuse aparitia la radio un alt vechi coleg de facultate, Dragos si capatasem si eu un ajutor in Productie, pentru ca, sincer, nu prea mai faceam fata. Asa ca a venit Ionut. Pe care a trebuit sa-l iau de la "Abecedar". Pe langa noi, mai tragea cu "ochiu' si timpanu'" si Jerry, angajat initial pe post de sofer, care sa duca reporterii pe unde era nevoie. Dar Jerry avea si ureche si, mai ales, era foarte dornic sa invete. Si-n timp ce-l "dadaceam" pe Ionut, m-am trezit ca am, de fapt, doua ajutoare. Lucru care nu putea decat sa ma bucure, mai ales ca asteptam cu sufletul la gura sa iau si Ploiestiul "in stapanire" cu microfonul. Dar... ce va spuneam mai devreme? Prima emisiune locala PRO FM Ploiesti i-a fost incredintata lui Dragos. Am fost dezamagit? Fireste, cine n-ar fi? Insa cred ca Gabi a avut motivele lui sa procedeze asa. E drept ca Dragos avea talent la scriitura... Cu vocea avea el o problema, dar a trecut destul de repede peste. Vorba lui Sarbu: "suna ca o perie de sarma, da' le zice al dracului de bine". Asa ca eu am ramas in stand-by. Pana intr-una din zile, cand Gabi imi spune, asa, pe nepusa masa: "Auzi ma, eu zic ca ar pica tare bine o emisiune de dedicatii mai spre seara. Vrei s-o faci?" "Cum dracu' sa nu?" "Pai ia gandeste-te la un format si vino sa vorbim". Treburile nu erau asa simple ca astazi. Nu tu SMS, nu tu e-mail (sau, cine avea, era tare...), nu tu Twitter... Trebuia sa-i convingem pe oameni sa ne scrie, sa ne lase biletele in cutia postala pe care am amenajat-o special la intrarea in cladire si trebuia sa-i convingem s-o "asalteze" pe Gabita, secretara noastra, cu telefoane. Si cu toate astea, am avut surpriza sa ne trezim cu o avalansa de cereri si scrisori, iar dintre scrisori, selectam cele mai frumoase randuri, pe care le si premiam. A fost experienta care m-a facut sa-mi dau seama de efectul vocii mele asupra ascultatorilor, dar si ocazia sa-mi modelez/cizelez intonatia, frazarea si sa fac din amprenta mea sonora o marca proprie, pentru ca, pana atunci, toti imi spuneau, "ba, nu-l mai imita pe Gabi Dobroiu!".
Iar lucrurile mergeau din ce in ce mai bine la PRO FM Ploiesti. Vanzarile curgeau "in cascada", banii se adunau in conturi... dar, pentru ca intotdeauna exista un dar..., omul se satura de atata bine. Si face tampenii. O sa va povestesc frumusete de patanie in episodul viitor....

Comentarii

  1. I was recommended this website by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as
    nobody else know such detailed about my difficulty.
    You are amazing! Thanks!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare