Primul studio

De-acum, ca eram gata cu amenajarile, am putut sa mai schimbam si hainele de pe noi. Gata cu talas in buzunare, moloz in par si in ochi, taieturi, zgarieturi si intepaturi pe maini... Aveam un studio de emisie, cu cabina de stiri separat si un studio de productie. Totul izolat fonic cu cartoane de oua si imbracat in panza de sac. Era momentul sa "ne capatuim" si cu ceva echipamente. Si-am luat calea Bucurestiului. Cu Oltcit-ul rosu pe care il aveam ca "masina" de serviciu si cu o lista de "ce-am fi vrut noi". Dar cum socoteala de-acasa nu se prea potriveste cu cea din targ, ne-am intors cu un mixer Soundcraft Spirit Folio, ala micu', cu doar 2 cai stereo si vreo 6 mono, cu un casetofon deck simplu si cu un dublu casetofon. Tot deck. Si vreo doua microfoane Shure SM 57. Bune. Noi. De cablaraie ne-am ocupat noi. Dar, intr-un final (mai mult sau mai putin dramatic), aveam un studio de emisie functional, desi ne lasa gura apa dupa niste CD playere si, mai ales, dupa sistemul de emisie PC based pe care-l aveau cei de la Bucuresti... Dar, ma rog, dupa posibilitati... La cateva zile a venit si al treilea casetofon, de care aveam nevoie pentru productie (despre care am aflat ulterior ca era chiar casetofonul lui Sarbu de acasa. A venit si cel de-al doilea mixer (tot Soundcraft Spirit Folio), tot pentru productie, dar ne mai trebuia un microfon.... Asa ca am pach-uit microfonul de stiri sa poata fi folosit pentru inregistrari in productie. Si ca sa fie tacamul complet, am adus si un magnetofon Tesla (pe care, daca nu ma insel, il avea Gabi pe-acasa). Da, stiu, cei care vor citi capitolul asta vor rade cu lacrimi, dar, la nivel de 1994-1995, cam astea erau conditiile pentru o statie locala. Oricum, eram gata sa demaram primele proiecte publicitare, pentru ca asta a fost, la inceput, contributia noastra la emisia locala. Si, spre surpriza noastra, cererile au inceput sa curga... Si, dupa un scurt "instructaj" la Bucuresti, am inceput sa producem. Insa despre "procesul tehnologic" o sa va povestesc putim mai tarziu. Prilej de nostalgie pentru unii sau de zambete pentru altii.

Comentarii

Postări populare